Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите на празен ход 156 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Та бях на ВЕЛИКАТА диагностика...
    Та казаха, че трябва да им оставя колата и сутрин да видят точно проблема... не стана разбира се , сега нямам време...
    Закачиха я имаше грешка - P0606 PCM Processor Fault.
    Карах я и на газаджийте.... там ония хубостник ми каза, че това най вероятно било свързано с датчиците на коляновия вал, но не бил сигурен.
    Каза че единственото което му се струва странно е че аванса е 20 градуса.

    Това нормално ли е? Дайте насоки... кое е наред в моята кошница.

    П.С. Смених свещи ,а кабелите и бобините са в норма.
    Last edited by cyberhill; d.m.y г., 14:24.

    Comment


    • #17
      нещо се дублира...
      Last edited by cyberhill; d.m.y г., 15:30.

      Comment


      • #18
        Сега видях защо си ми писал лично и мнението ми е че нещо или диагностиката силно се е убъркала и за аванса и за грешката в централата или наистина ЕКУ-то ти се е побъркало
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
          на мен също ми прави такива номера колата но не всеки път ходих на диагностика бобините са добре въздушния филтър не съм го сменял 13 000км а свещите са на 90 000км но ми казаха че има още хляб в тях сменил съм ламбда,дебитомер,и съм правил мотора всичко по него съм сменил и по някои път има детонаций в колекторите
          При мен играеха оборотите на празен ход при движение по инерция - на място ги държи стабилно, ама в движение колебаеха. Смених свещи и се оправи - сега са бетон. Имах и проблеми със сутрешното палене, ама след като ги смених още не съм пробвал как пали сутрин.
          Едно уточнение - 2 от леглата бяха пълни с вода, една от лулите (гумената част) беше скъсана и имаше следи от искрене. големите свещи бяха много зле - с големи междини, малките не бяха мръднали. Забелязах, че динамиката на ниски обороти се подобри значително, вече не е мудна под 3000оборота.
          Last edited by Alamo; d.m.y г., 23:36.
          Алфа 156 1,8ТС 1998г

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
            При мен играеха оборотите на празен ход при движение по инерция - на място ги държи стабилно, ама в движение колебаеха. Смених свещи и се оправи - сега са бетон. Имах и проблеми със сутрешното палене, ама след като ги смених още не съм пробвал как пали сутрин.
            Едно уточнение - 2 от леглата бяха пълни с вода, една от лулите (гумената част) беше скъсана и имаше следи от искрене. големите свещи бяха много зле - с големи междини, малките не бяха мръднали. Забелязах, че динамиката на ниски обороти се подобри значително, вече не е мудна под 3000оборота.
            Е този проблем не мога разбера от какво е , е на неска слизам в гаража да паля колата , слагам ключа изчаквам 4-5 секунди на контакт паля не от 1ви оборот , дига малко обороти веднага падат на 500-700 сеедно ще загасне така 1-2 сек и хоп дига ги на 1200 някъде и се оправя , и не мога и не мога да разбера защо го прави, иначе на студент старт най-ясно се изразява проблема.Някакви идеи?
            П.П дебитомер/ламбда са сменени , свещите са денсо на има няма 5000 км.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #21
              тва си го имам и аз и дауточня,единствено и само в топлите месеци където сутришната температура е над 15 градуса!нямам никакво логично обяснение свещи кабели сменени,бубини проверявани в добро здраве са и с почистен дросел!също ламбда добре работеща и дебитомер в изправност!!да вема освен да сменя двигателя може да се оправи най-накрая!!
              Last edited by assassin's; d.m.y г., 18:56.
              alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от assassin's Покажи съобщение
                тва си го имам и аз и дауточня,единствено и само в топлите месеци където сутришната температура е над 15 градуса!нямам никакво логично обяснение свещи кабели сменени,бубини проверявани в добро здраве са и с почистен дросел!също ламбда добре работеща и дебитомер в изправност!!да вема освен да сменя двигателя може да се оправи най-накрая!!
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от assassin's Покажи съобщение
                  тва си го имам и аз и дауточня,единствено и само в топлите месеци където сутришната температура е над 15 градуса!нямам никакво логично обяснение свещи кабели сменени,бубини проверявани в добро здраве са и с почистен дросел!също ламбда добре работеща и дебитомер в изправност!!да вема освен да сменя двигателя може да се оправи най-накрая!!
                  Аз се оттървах от този проблем от както замених "оригианлната" сонда на която номера завършва на 190 (смених две такива сонди за 30к км)
                  като сложих универсална LS 05
                  По принцип показанието на сондата не се взима под внимание при стартиране на двигателя но явнозависи какви стойности е запаметил преди това компа на колата .
                  Това защо сондата която дават в каталога на бош за оригинална а не става е разисквано в други теми, така че ако сондата е еменена но е сложена "оригинална" има вероятност пичината да е там, освен ако не е сложено "рикамби оригинал"
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #24
                    Вече трети ден нямам проблеми със сутришното палена . Ще изчакам да се постопли малко, ама не вярвам да има проблем
                    Алфа 156 1,8ТС 1998г

                    Comment

                    Working...
                    X